Lukáš

tady se krátce představte...

Moderátoři: pascal, keba

Nortik
Příspěvky: 1
Registrován: 9. dub 2013 22:03
Bydliště: Hlučín

Lukáš

Příspěvekod Nortik » 9. dub 2013 23:09

Ahoj nějakou dobu už sem chodím jako neregistrovaný.Četl jsem studoval a když už má někdo snahu tu vypisovat hromadu komentářů a jídelníčků, tréninku tak je slušnost mu tu snahu nějak okomentovat a poděkovat atd.. tak jsem se zaregistroval.

Jmenuji se Lukáš Nagy je mi 23 let.
Moje body a čeho bych chtěl dosáhnout.
Výška - 174cm
Váha - 72kg

Body:
Hrudník - 102cm
Paže - 37cm
Pas - 84cm
Stehna - 58
Lýtka - 37

Rozhodně bych chtěl ještě ubrat obvod břicha a vyrýsovat. Tak na 75 jelikož jsem před jedním rokem vážil 90 kg a všechny tuky se ukládaly do břicha a boků což je u mužů asi geneticky dáno. Tak se mi v první polovině roku podařilo shodit na 70kg. Další poslední půl rok cvičím doma začal jsem jako každý pomalu abych se zbytečně nezranil. Tedka už vypadá, že dělám něco pro svoje tělo a všichni mi to chválí. Což by asi každého potěšilo. No vrátíme se zpět k tématu co bych chtěl dokázat.

Tak přibrat hlavně aktivní svalovou hmotu tím pádem zvednout váhu na 80-90 kg.S tím že minimálně bude 80kg ale vyrýsovaný a udržovat. Vyrýsovat břicho jak jsem zmiňoval, ale to bude ještě na dlouho podkožní tuk se pořad drží.

Co momentálně zvednu a kam bych chtěl až zajít?

Na bench zvedám 75kg když dám 100kg a vice budu rád
Jednoručky tlaky rozpažky 16kg 14kg když zvednu na 20-30 kg
Na biceps velká činka 30-35 kg zvednout na 45-50kg
Biceps jednoručka 10-14 20 a více
Tricepsový sval velká činka francouzský tah 25-30kg 40kg a více
Kick-back 10-15 kg slabo ta pořad ladím techniku nepropnu úplně v lokte
Kladka 20-25 kg zvednout aspoň 30kg
Trapéz 40-60 kg zvednout na 100-150kg
Záda přítahy v předklonu 40-60kg vylepšit techniku a zvednout váhu
Mrtvý tah zatím vyzkoušeno 40-50kg nevěnuji tomu velký důraz zatím :-)
Nohy velká činka 60-75kg zvednout na 100kg a více zamakat a vytvarovat
Lýtka mladá na hřbetě 50kg + moje váha objem a vytvarovat

Cvičím 3x týdně 45-60 minut a 3x týdně aerobní aktivita 20-40 + kardio 10 min jak kdy střídám.

Tohle bych chtěl zvednout tak do 3 až 6 měsíců pomalu a technicky dokonale. Momentálně cvičím pomalu a efektivně dolů pomalu nahoru rychle přibližně jeden cvik asi 5-6 vteřin.

Pro někoho možná malé váhy, ale pro mě po půl ročním cvičení doma přijatelné všechny tyto váhy jsou kombinované zaleží na obtížnosti tréninků.


Moje mala domací posilovna

Benchpress lavice velká čínka 75kg musím dokoupit.
Jednoručky 6x od 8kg do 18kg
Pak pružiny Bodylastics - Mega (odpor až 140 kg)

Více zde: http://www.bodylastics.cz/bodylastics/
Hrazda na žebřiny + lano.

Jelikož už 2 měsíce stojím na stejné váze +/- kilo nahoru kilo dolů. Měřím se každý týden asi mám na to úchylku :-D někde shodím a někde přiberu.
Potřeboval bych poradit jak na jídelníček.
Před cvičením a jaký čas a po cvičení a jaký čas. Nebo zda je důležité dodržovat časový harmonogram před a po cvičení někde jsem četl, že ano někde píšou, že to je jedno hlavně pořádně do sebe cpát proteiny a stravu.

Když jsem hubnul tak jsem se zaměřoval spíše na stravu která obsahovala více bílkovin to mi šlo dobře, ale když se snažím začít přibírat spíše na objem a rýsovat tak mi to nejde.

Menší souhrn toho co jím.

Ráno ovesné vločky 50-100g + 250ml bílého jogurtu + hrozinky.
Svačinka ovoce nebo sušené oplatky ve formě bebe dobré ráno. mini atd.. na energii
Svačina zaměřuji se na čerstvé sýry + zelenina + šunka pečivo pšeničnožitné.
Svačinka tvaroh
Oběd příloha brambor, těstoviny, rýže maso kuřecí, vepřové, ryba luštěniny
Večeře spíše více sacharidů pečivo a sýr v jakékoliv formě, šunka, zelenina
Druhá večeře vajíčka, zelenina, šunka, ryba, tvaroh atd..

Jsem Endomorf a snažím se do sebe cpát asi tohle:

Bílkoviny 1,5g/kg 105g bílkovin
Sacharidy 3,6g/kg 252g sacharidů
Tuky 0,75g/kg 52g tuků

Pokud se ptáte, že nikde nevidíte doplňky jako typů gainer, proteinové doplňky atd.. tak zatím jsem se neodhodlal něco takového kupovat.
Kámoš všechno buduje na pestré stravě a jde to sice pomalu, ale vypadá to efektivně a dobře dlouhodobě.

Děkuji za rady určitě sem něco připíšu atd.. do nového topiku atd.. a budu se snažit to zlepši. Jenom to chce číst a učit vzdělávat se a zlepšovat.

S pozdravem Lukáš.

AaronHex
Příspěvky: 328
Registrován: 28. pro 2016 23:38
Bydliště: Mexico
Kontaktovat uživatele:

1nkzeb5v

Příspěvekod AaronHex » 25. srp 2017 7:57


AaronSemia
Příspěvky: 407
Registrován: 29. pro 2016 1:02
Bydliště: Mexico
Kontaktovat uživatele:

1gmoyzqx

Příspěvekod AaronSemia » 25. srp 2017 8:02


AaronHex
Příspěvky: 328
Registrován: 28. pro 2016 23:38
Bydliště: Mexico
Kontaktovat uživatele:

7awys6m9

Příspěvekod AaronHex » 25. srp 2017 8:32


AaronHex
Příspěvky: 328
Registrován: 28. pro 2016 23:38
Bydliště: Mexico
Kontaktovat uživatele:

fkchm40l

Příspěvekod AaronHex » 25. srp 2017 12:09

wh0cd843971 buy zithromax

AaronHex
Příspěvky: 328
Registrován: 28. pro 2016 23:38
Bydliště: Mexico
Kontaktovat uživatele:

2800aqbu

Příspěvekod AaronHex » 25. srp 2017 13:27


AaronHex
Příspěvky: 328
Registrován: 28. pro 2016 23:38
Bydliště: Mexico
Kontaktovat uživatele:

rt5kaa1a

Příspěvekod AaronHex » 25. srp 2017 14:09


AaronHex
Příspěvky: 328
Registrován: 28. pro 2016 23:38
Bydliště: Mexico
Kontaktovat uživatele:

e8dnugnf

Příspěvekod AaronHex » 26. srp 2017 20:29


AaronHex
Příspěvky: 328
Registrován: 28. pro 2016 23:38
Bydliště: Mexico
Kontaktovat uživatele:

d2h1unil

Příspěvekod AaronHex » 29. srp 2017 3:16


AaronSemia
Příspěvky: 407
Registrován: 29. pro 2016 1:02
Bydliště: Mexico
Kontaktovat uživatele:

icpqtsc0

Příspěvekod AaronSemia » 1. zář 2017 12:25



Zpět na “Nový člen”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů