prosim o zhodnoceni

důležité info pro ty, co přistoupili na železnou hru

Moderátoři: pascal, keba

chodnik75
Příspěvky: 11
Registrován: 25. kvě 2009 17:56

prosim o zhodnoceni

Příspěvekod chodnik75 » 21. čer 2009 9:51

dobry den,
vytvoril jsem si takovy domaci trenink pro zacatek..neni to trenink na objem..ale spise na zpevneni celeho tela a vytvoreni sily...chci tento trenink cvicit po-st-pa ....v utery a ctvrtek mam v planu jiny trenink na kondicku..takova mensi plyometrie+beh :) sem zacatecnik a nechci nic special,jen proste abych se zacal hybat,posiloval telo a spaloval trosku :) naucil se u toho spravne dychat a vyuzivat energii :)

prosim o zhodnoceni,popripade rict kolik nastavit serii a opakovani pro 17 leteho kluka...


-zkracovacky 3x10
-kliky 3x10
-kladivovy zdvih 3x10
-krceni ramen s jednoruckami 3x10
-pritahovani s jednoruckou 3x10
-mrtvy tah 3x10
-dřepy s vahou vlastního těla 3x10
-predpazeni s jednoruckami 3x10
-upazeni s jednoruckami 3x10
-upazeni s jednoruckami v predklonu 3x10
-upazeni s jednoruckou v uklonu 3x10



dekuji za kritiku..:)

Uživatelský avatar
Číča
Příspěvky: 410
Registrován: 12. bře 2008 15:17
Bydliště: Chomutov, Zimní stadion

Příspěvekod Číča » 21. čer 2009 10:20

Je to slaby... vic to okur.
Dřep dělá ze žen chlapy. A co dělá z chlapů ženy? Motýlek!

chodnik75
Příspěvky: 11
Registrován: 25. kvě 2009 17:56

Příspěvekod chodnik75 » 21. čer 2009 10:41

Je to slaby... vic to okur.



jak to mam vic okurit? :D pocet serii?opakovani?nebo pridat nejake cviky?popripade jake?:)

Uživatelský avatar
infanatik
Příspěvky: 186
Registrován: 4. lis 2008 22:49

Příspěvekod infanatik » 21. čer 2009 10:51

no nic moc chalpe, sice nejsem žádnej veterán, ale viděl bych to nějak takhle
-kliky - (dej jich doma minimálně 100 jedno po kolika seriích, počet serií by se měl postupně snižovat)
-zkracovačky - to samý co u kliků
-bicepsový zdvih s jednoručkami zároveň 3x8
-tlaky na ramena 3x8
-mrtvola 3x8
-dřepy s vlastní vahou - cvič je do selhální
-Francouzský tlak jednoručně v sedě 3x8
-pritahovani s jednoruckou 3x10
-přdpažování jednoruček 3x10

chodnik75
Příspěvky: 11
Registrován: 25. kvě 2009 17:56

Příspěvekod chodnik75 » 21. čer 2009 10:58

no nic moc chalpe, sice nejsem žádnej veterán, ale viděl bych to nějak takhle
-kliky - (dej jich doma minimálně 100 jedno po kolika seriích, počet serií by se měl postupně snižovat)
-zkracovačky - to samý co u kliků
-bicepsový zdvih s jednoručkami zároveň 3x8
-tlaky na ramena 3x8
-mrtvola 3x8
-dřepy s vlastní vahou - cvič je do selhální
-tricepsové extenze v sedě 3x8
-pritahovani s jednoruckou 3x10
-přdpažování jednoruček 3x10



kliku udelat 100 za den nebo 100 opakovani??!?zkacovacky jak?:) a drevy delat do selhani?to se mi zda jako blbost..to udelam v pondeli a ve stredu to uz nedam ;-) jakoze mam celkem sportovni postavu..ale zatim jdem nic krome kliku doma nedelal :) a zitra chci zacit :)

Uživatelský avatar
infanatik
Příspěvky: 186
Registrován: 4. lis 2008 22:49

Příspěvekod infanatik » 21. čer 2009 11:06

chodnik75 píše:kliku udelat 100 za den nebo 100 opakovani??!?zkacovacky jak?:) a drevy delat do selhani?to se mi zda jako blbost..to udelam v pondeli a ve stredu to uz nedam ;-) jakoze mam celkem sportovni postavu..ale zatim jdem nic krome kliku doma nedelal :) a zitra chci zacit :)


za den 100, po kolika seriich je na tobě, to samé s zkracovačkama
ty svaly by se ti mohly zregenerovat, ale pokud se ti zdá, že ne tak 4x30
Naposledy upravil(a) infanatik dne 21. čer 2009 11:17, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Číča
Příspěvky: 410
Registrován: 12. bře 2008 15:17
Bydliště: Chomutov, Zimní stadion

Příspěvekod Číča » 21. čer 2009 11:06

Proste,ze mas toho malo... pridat serie. Nevim,jakou mas intenzitu a jak mas doma tezke cinky,tkaze se blbe urcuji ostatni veci.
Kdyby jsi chodil do normalni posilky,tak ti muzu rict presne co... (treba HST,TBT,to by bylo nej...) ale doma jsi omezeny,no.
Dřep dělá ze žen chlapy. A co dělá z chlapů ženy? Motýlek!

chodnik75
Příspěvky: 11
Registrován: 25. kvě 2009 17:56

Příspěvekod chodnik75 » 21. čer 2009 11:53

Proste,ze mas toho malo... pridat serie. Nevim,jakou mas intenzitu a jak mas doma tezke cinky,tkaze se blbe urcuji ostatni veci.
Kdyby jsi chodil do normalni posilky,tak ti muzu rict presne co... (treba HST,TBT,to by bylo nej...) ale doma jsi omezeny,no.



cinky mam 2x10kg takze si muzu pridavat...pro zacatek staci doma pozdeji se uvidi ;-) sak klidne to pozmen,pridej cviky..ale vse jen doma s vlastni vahou+jednorucky :)[/quote]

chodnik75
Příspěvky: 11
Registrován: 25. kvě 2009 17:56

Příspěvekod chodnik75 » 21. čer 2009 11:54

za den 100, po kolika seriich je na tobě, to samé s zkracovačkama
ty svaly by se ti mohly zregenerovat, ale pokud se ti zdá, že ne tak 4x30



jojo jasny...proste co nejvic kliku a zkracovacek..mno a ty zkracovacky myslis ze bych mohl nahradit tim ze si lehnu ke zdi..prdel ke zdi..nohy nahoru a pritahuji se rukama ke spickam noh?:) myslim,ze je to takove vic ucinnnejsi :)

Uživatelský avatar
Jimi boi
Supporter
Příspěvky: 3317
Registrován: 10. říj 2006 17:53
Bydliště: Doma

Příspěvekod Jimi boi » 21. čer 2009 12:32

Kamo, chtel jsem ti poslat odkaz na posilovani.net, kam Tetsuou nahazel odkazy na youtube na treninky pro fightery, ale koukam, ze tobe samymu uz to posilal. Nevim co bys chtel vic. Treninky tu mas, logy tu mas, na posilovani.net ti Tetsuou taky radil dobre. Co vic?
Aspon ti poradim, ze jestli si chces poradne odpalit bricho, tak zacni cvicit rolovani cinky, kdyz to prezenes, tak te bude bricho palit jeste skoro tyden :wink: (coz ti neradim, jen tim chci rict, ze jako cvik je to velice ucinny...).
Fuckings cool, but Jim is a romantic type

Uživatelský avatar
infanatik
Příspěvky: 186
Registrován: 4. lis 2008 22:49

Příspěvekod infanatik » 21. čer 2009 12:36

chodnik75 píše:
za den 100, po kolika seriich je na tobě, to samé s zkracovačkama
ty svaly by se ti mohly zregenerovat, ale pokud se ti zdá, že ne tak 4x30



jojo jasny...proste co nejvic kliku a zkracovacek..mno a ty zkracovacky myslis ze bych mohl nahradit tim ze si lehnu ke zdi..prdel ke zdi..nohy nahoru a pritahuji se rukama ke spickam noh?:) myslim,ze je to takove vic ucinnnejsi :)


beru zpět, už vim co myslíš,
nn cvič radši ty zkracovačky a sedlehy

ps.: 10 kilo je málo, to by nestačilo ani mě, dokup si tak dalších 10 kg kotoučů s tím už se dá něco dělat

chodnik75
Příspěvky: 11
Registrován: 25. kvě 2009 17:56

Příspěvekod chodnik75 » 21. čer 2009 15:06

beru zpět, už vim co myslíš,
nn cvič radši ty zkracovačky a sedlehy

ps.: 10 kilo je málo, to by nestačilo ani mě, dokup si tak dalších 10 kg kotoučů s tím už se dá něco dělat



do zacatku 10kg staci..pak se prikupi..navic na drepy hodim pytel s piskem na zada a valim :D neni problem :D dobre takze zkracovacek udelat za den 100 a kliku taky jo?muzu to udelat treba ze udelam pri cviceni neco a zybtek bych si dal jakoze zvlast..vic jak..proste cviceni a pak by me zbylo treba 50 kliku a 50 zkracovacek a ty bych si dal treba vecer nebo rano :) snad me chapes :) jinak ostatni cviky dobre?nemenit nic?asi je to hodne na ramena a nemam nic na zada...mozna trosku vylepsit :)

Uživatelský avatar
samorost
Supporter
Příspěvky: 3903
Registrován: 26. říj 2006 20:15

Příspěvekod samorost » 21. čer 2009 15:07

nechapu proč se pořád ptáš na to samý, když ti tetsuo ukázal super tréninky :roll:

chodnik75
Příspěvky: 11
Registrován: 25. kvě 2009 17:56

Příspěvekod chodnik75 » 21. čer 2009 15:08

co treba pridat na ty zada -pritahovani s jednoruckou 3x10

Uživatelský avatar
BENNY
Supporter
Příspěvky: 2153
Registrován: 10. bře 2008 20:15
Bydliště: Uničov

Příspěvekod BENNY » 21. čer 2009 15:09

radši přestaň pořád spekulovat A ZAČNI UŽ KONEČNĚ NĚCO DĚLAT.
"If you want to see the rainbow, you gotta put up with the rain"


Zpět na “Začátečníci”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů