Stránka 2 z 2

Napsal: 10. dub 2009 22:39
od samorost
Kdybys to běžel takhle tak možná umřeš vyčerpáním! Ze začátku je lepší si dát intervaly do čtyř minut- 30s max/30s výklus, a každý druhý trénink si přidej jeden intervalový cyklus- 1 minutu.

kondicka

Napsal: 10. dub 2009 23:12
od brano-hc
dobre ale aku to ma vyhodu ked pojdem 30 sekund beh 30 vyklus viacej tukov spalim?

Napsal: 11. dub 2009 0:04
od samorost
je to v tom článku...

kondicka

Napsal: 11. dub 2009 3:17
od brano-hc
kebize som to pochopil tak nepisem na plochu .ako s toho clanku som pochopil ze to ma taku vyhodu ze sa spaluju tuky a nestraca sa pritom svalova hmota a ze tymto systeom sa lepsie vybuduje vydrz

kazdy trenig mam pridavat po minute zancem 4 minuty 30 beh 30 s chodza
na druhy trenig 5 minut 30sekund beh 30sekund chodza az kym sa nedostanem ku 12minutam.. ked sa uz dostanem tym 12 minutam tak potom mam znisovat napriklad 35 beh 25 sekund chodza

beh

Napsal: 17. dub 2009 21:48
od brano-hc
diki teda za odpovedt teda fnuk. ked chem co jajviac metrov zabehnut za 12minut tak su dobre tieto intervali na beh

Napsal: 17. dub 2009 22:12
od samorost
dyt sem ti psal pm vole..

Napsal: 19. bře 2011 11:43
od simanski
super článek!!!!!!!!!

Napsal: 11. bře 2012 11:29
od Folis
Intervalový tréning - silná zbraň na tuky

- http://www.vladozlatos.com/blog/clanky- ... lepsi.html

Dobrý článek. Vůbec celkově tyto stránky obsahuji hodně dobré informace, hlavně co se týče výživy. Narazil jsem na ně náhodou.

Napsal: 11. bře 2012 12:31
od Janina
:thumbsup: :thumbsup: super článek, zase tam jsou nějaký informace, který jsem vůbec nevěděla, do teď jsem se snad nikde nedočetla, kolik těch intervalů (třeba formou rotopedu) by se mělo tak optimálně dodržet...takže díky :) člověk je zase o něco chytřejší. Jinak na intervalový trénink nedám absolutně dopustit. Člověka to dycky dobře dobije po celém tréninku a navíc je to ve všech směrech pro mě užitečné.

Napsal: 11. bře 2012 15:33
od levakbob
Za sebe bych určitě nedělal 30/60-90 intervaly. Ono 30s makat na plno, tak clovek zvládne max 2 intervaly a na konci toho druhého zvrací (bavíme-li se o sprintu). Natož jich udělat 8 za sebou. IMHO je lepší začít na nějakých 10s práce s 60s odpočinku a po týdnech postupně zkracovat odpočinek anebo přiměřeně prodlužovat práci. Efekt bude lepší, protože 10s už dá jet naplno i opakovaně.

Napsal: 11. bře 2012 15:59
od Joey_The_Lion
levakbob píše:Za sebe bych určitě nedělal 30/60-90 intervaly. Ono 30s makat na plno, tak clovek zvládne max 2 intervaly a na konci toho druhého zvrací (bavíme-li se o sprintu). Natož jich udělat 8 za sebou. IMHO je lepší začít na nějakých 10s práce s 60s odpočinku a po týdnech postupně zkracovat odpočinek anebo přiměřeně prodlužovat práci. Efekt bude lepší, protože 10s už dá jet naplno i opakovaně.


Přesně tak. :)