muj vlastní prvni trenink

důležité info pro ty, co přistoupili na železnou hru

Moderátoři: pascal, keba

pepe14
Příspěvky: 12
Registrován: 18. úno 2008 16:55

muj vlastní prvni trenink

Příspěvekod pepe14 » 18. úno 2008 16:58

navrhl sem si trenink potřebuji objem co vy na to
trenink je třídílný a jeden ternink jsou vždy tři řádky obrázků pomožte mi ho vylepšit...vyměnily by jste nějaké cviky nebo je uplně vymazali díky

Obrázek :lol:

independent man
Příspěvky: 118
Registrován: 31. kvě 2007 9:52

Příspěvekod independent man » 18. úno 2008 17:55

ubrat opakování na polovinu a zdvoj-trojnásobit série:-)

pepe14
Příspěvky: 12
Registrován: 18. úno 2008 16:55

Příspěvekod pepe14 » 18. úno 2008 17:57

kouba the man píše:ubrat opakování na polovinu a zdvoj-trojnásobit série:-)


hmm ale to si budu muset přidělat kotouče protože cvičim doma a když naložim nejvíc velkou čínku tak to je jen 45 zavaží :(

independent man
Příspěvky: 118
Registrován: 31. kvě 2007 9:52

Příspěvekod independent man » 18. úno 2008 17:59

pepe14 píše:
kouba the man píše:ubrat opakování na polovinu a zdvoj-trojnásobit série:-)


hmm ale to si budu muset přidělat kotouče protože cvičim doma a když naložim nejvíc velkou čínku tak to je jen 45 zavaží :(


přidělej...

Head2k
Příspěvky: 763
Registrován: 4. úno 2007 23:31

Příspěvekod Head2k » 18. úno 2008 18:00

kouba the man píše:ubrat opakování na polovinu a zdvoj-trojnásobit série:-)
Je dost těžké komentovat trénink, když autor nenapíše nic o sobě, ani k čemu má trénink sloužit. Je taky možné, že ta čtrnáctka v nicku znamená věk a autor začal posilovat před týdnem.

Uživatelský avatar
Pán Architekt
Příspěvky: 347
Registrován: 24. kvě 2007 19:08

Příspěvekod Pán Architekt » 18. úno 2008 19:31

Chcelo by to ísť do posilky keď nie su kotúče.
:ctf:
http://www.youtube.com/watch?v=KxH2nJoiqKY
Tell your brother, your sister and your mather too....

Lakton
Příspěvky: 26
Registrován: 13. úno 2008 22:10
Bydliště: Budějce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Lakton » 18. úno 2008 19:32

Le Schifre píše:Chcelo by to ísť do posilky keď nie su kotúče.
:ctf:
a nějaký tam nakrást? :lol:
bla bla bla, prostě moje kecy :D
povolání: běžící student

pepe14
Příspěvky: 12
Registrován: 18. úno 2008 16:55

Příspěvekod pepe14 » 18. úno 2008 19:34

Le Schifre píše:Chcelo by to ísť do posilky keď nie su kotúče.
:ctf:


to je pravda nebo mít známý který dělaj ze řelezem 8)


sry je mi 18 měřím pod 190 a vážím 70 :( .....chci nabrat objem vím že mi budete říkat at jím dělám co můžu
jinak tahle verze bude asi lepší to v červeném rámečku znamená že si v treninku vyberu jen jeden ze cviků

Obrázek

Head2k
Příspěvky: 763
Registrován: 4. úno 2007 23:31

Příspěvekod Head2k » 18. úno 2008 20:12

Vybodni se na split a cvič celé tělo v každém tréninku. Split můžeš zařadit až mnohem později nebo dokonce vůbec. Pročti si tu sekci pro začátečníky zkus třeba trénink HST. Každopádně se drž základních cviků vykašli se na bicepsový zdvih jednou rukou, tricepsové extenze za hlavou nebo rozpažky.

pepe14
Příspěvky: 12
Registrován: 18. úno 2008 16:55

Příspěvekod pepe14 » 18. úno 2008 20:26

to samé my radil jeden uživatel na jiném foru :( ....já newim mě se ten trenink HTS zdá dost složitej newim...opravdu nemůžu cvičit ten můj? :) ...co by my to udělalo :wink:

Uživatelský avatar
bestial
Coach
Příspěvky: 4556
Registrován: 2. pro 2006 13:02

Příspěvekod bestial » 18. úno 2008 20:37

naco si sa pytal ak si sa uz rozhodol?
Už jen jedna další ampule
Ješte nás čeká sláva
Jednou nás to všechny zabije
No zatím to nakopává.

What I lack in determination, I make up in my superior genetics.
https://www.facebook.com/jan.michalov.trener

Lakton
Příspěvky: 26
Registrován: 13. úno 2008 22:10
Bydliště: Budějce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Lakton » 18. úno 2008 20:49

bestial píše:naco si sa pytal ak si sa uz rozhodol?
on chce ten jeho, jen mu říct, jaky cviky se tam třeba moc nehodí, ale taky se divim, celou dobu nám tu oponuje :lol:
bla bla bla, prostě moje kecy :D

povolání: běžící student

Uživatelský avatar
Folis
Příspěvky: 12336
Registrován: 15. úno 2007 15:51
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Folis » 18. úno 2008 20:57

pepe14 píše:to samé my radil jeden uživatel na jiném foru :( ....já newim mě se ten trenink HTS zdá dost složitej newim...opravdu nemůžu cvičit ten můj? :) ...co by my to udělalo :wink:


HST je právě jednoduchý a funkční :) .

Head2k
Příspěvky: 763
Registrován: 4. úno 2007 23:31

Příspěvekod Head2k » 18. úno 2008 21:15

pepe14 píše:to samé my radil jeden uživatel na jiném foru :( ....já newim mě se ten trenink HTS zdá dost složitej newim...opravdu nemůžu cvičit ten svůj? :) ...co by mi to udělalo :wink:
Jestli to bereš takhle, tak opravdu cvič ten svůj trénink. Budeš se i zlepšovat, to znamená sílit a růst. Jde jen o to, že s jiným tréninkem by ses pravděpodobně zlepšoval více a rychleji. Nemusí to být zrovna HST, ale musíš dodržovat pár zásad:

1) Cvičit hlavně (nebo dokonce pouze) základní vícekloubové cviky. Izolovanými cviky jako bicepsový zdvih o koleno jen ztrácíš čas. Ty z tebe kus chlapa neudělají. Takže radši zařaď o sérii nebo dvě navíc od něčeho pořádného. Z toho, co tam máš, bych vyhodil všechny bicepsové zdvihy s jednoručkami, všechny tricepsové extenze a kickbacky na triceps, rozpažování, předpažování a upažování.

2) Měl bys střídat intenzitu. Můžeš to dělat v rámci jednoho týdne, nebo třeba v rámci jednoho měsíce. Každopádně když budeš cvičit pořád 3x10 nebo 3x12, tělo si na to zvykne a přestaneš se zlepšovat.

3) Procvičit celé tělo v jednom tréninku, a to 3krát týdně. Kor pro začátečníka je to ten nejlepší způsob, jak nabrat hmotu.

4) Žrát.

5) Vzdělávat se a myslet. Přečti si tady články v sekcích o začátečnících, o tréninku a o výživě. Nebašti to všechno na 100%, ale srovnávej s jinými informacemi a kriticky přemýšlej.

pepe14
Příspěvky: 12
Registrován: 18. úno 2008 16:55

Příspěvekod pepe14 » 18. úno 2008 21:24

díky moc :lol:

jen ještě ...dobře vyhodím bycepsové cviky z jednoručkama jaký cvik doporučuješ?bicepsový zdvih z velkou čínkou?A jak to myslíš intenzitu takže jeden týden budu cvičit 3*10 a druhý týden třeba 4*11?
ještě jednou díky :woot:


Zpět na “Začátečníci”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti